نظرسنجی رضایت ارباب رجوع

سؤالات

1 علت مراجعه
 
2 نام واحد
 
3 تاریخ مراجعه
 
4 آیا اطلاع رسانی و راهنمایی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجام خدمات مورد درخواست به شما ارائه شده است؟
           
5 آیا خدمت مورد نظر شما سریع، به موقع و در موعد مقرر انجام شده است؟
           
6 تلاش کارکنان جهت رعایت قوانین و مقررات و برقراری عدالت چگونه ارزیابی می کنید؟
           
7 نظر کلی شما در مورد کیفیت خدمات ارائه شده چیست؟
           
8 نحوه برخورد کارکنان با شما چگونه بوده است؟
              
9 نام فرد یا افرادی که مناسب ترین برخورد و همکاری را با شما داشته اند، مرقوم بفرمایید:
 
10 چنانچه کاری که جهت آن مراجعه نموده اید انجام نشده است و یا در روند کار خود با تاخیر مواجه شده اید علت را کدام یک از موارد زیر می دانید:
                 
11 نام فرد یا افرادی که برخورد نامناسبی با شما داشته اند، مرقوم بفرمایید:
 
12 در صورت تمایل نام و شماره تماس خود را وارد نمایید:
 
13 پیشنهادات:
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 20
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,392
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 2,429,894
  • آخرین به روزرسانی : 1403/09/29 11:41:28
  • شناسه IP شما : 18.223.205.183

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :