دوشنبه, 30 مهر 1397

مدیریت مالی و پشتیبانی
 
اهم وظایف محوله :

 - نظارت بر فعالیت های مالی سازمان و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی مورد نیاز و نیز اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین و نگهداری نیروی انسانی مورد نیاز سازمان و همکاری و عضویت در کمیته های قانونی شرکت

 - نظارت بر انجام امور اداری و خدمات عمومی و رفاهی و نیز نحوه نگهداری ساختمان ها و تاسیسات و سرمایه های سازمان

 - انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسایل اداری و مالی - هماهنگی در تهیه موافقتنامه ها با مجریان طرح - پرداخت هزینه های جاری و طرح های عمرانی و نگهداری حساب ها

 - همکاری در تدوین بودجه سالانه سازمان و تجزیه و تحلیل و پیشنهادات ارائه شده در زمینه مسائل اداری و مالی و تدارکاتی و انجام بررسی های اقتصادی و تدوین روش هایی که منجر به سوددهی سازمان گردد.
 
 - تهیه و تدوین برنامه های نیروی انسانی، آموزشی و بهبود مدیریت در قالب سیاست های ابلاغی