|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بررسی مسایل و مشکلات طرح های آبی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای برگزار و مسایل و مشکلات طرح های آبی این شهرستانها بررسی و در خصوص آنها هم اندیشی لازم، صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این جلسه که مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از معاونین وی، مجریان طرح های آبی در حال اجرا در این شهرستانها و همچنین مشاورین و پیمانکاران آنها نیز حضور داشتند، مهندس داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از پیگیری و همراهی های نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با شرکت آب منطقه ای برای پیشبرد اهدافش در خدمت رسانی به مردم عزیز استان، بر عزم جدی این شرکت برای بکارگیری بیشتر از قبل از همه توان خود اعم از نیروی انسانی و دیگر امکانات موجود برای تسریع در انجام طرح های آبی در سطح استان و خصوصاً مناطقی که توسعه کمتری در آنها صورت گرفته، تاکید کرد و گفت: شرایط برخی طرح ها به گونه ای است که واقعاً ضرورت بهره برداری از آنها دوچندان شده و خصوصاً با شرایط کم آبی و کم بارشی سالهای اخیر، این موضوع اهمیت مضاعفی پیدا کرده و یقیناً ما نیز وظیفه ای سنگین تر از قبل بر عهده خود می دانیم و امیدواریم با همکاری و حمایت هایی که از سوی مدیران و مسئولان استانی و ملی وجود دارد، بزودی شاهد بهره برداری از طرحهای مهم آبی در سطح استان باشیم.

وی، با بیان اینکه مهمترین هدف اجرای پروژه های آبرسانی به اراضی دهدشت غربی، سیراب کردن 5647 هکتار از اراضی مناطق سوق، لنده، چنگلوا و ... است، اظهار داشت: علی رغم تلاش های صورت گرفته تاکنون این پروژه 23درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت تامین اعتبارات مالی و بهره برداری از آن، اشتغالزایی 9000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم محقق خواهد شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در خصوص طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق، گفت: تامین آب شرب این شهرها با جمعیتی بالغ بر 240 هزار نفر از اولویت ها و اهداف اصلی این پروژه می باشد که این مهم نیز از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.

علی داودی مهر در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: با وجود تمام تلاش های انجام شده در خصوص تامین اعتبارات مالی این پروژه ها، رایزنی با مدیران و مسئولان کشوری و استانی را در دستور کار قرار دادیم و با تشکیل جلسات تخصصی، موفق به تامین اعتبارات قابل ملاحظه ای شدیم که در آینده ای نزدیک تخصیص داده می شود.

وی اضافه کرد: طرح آبرسانی به شهر لیکک در شهرستان بهمئی از دیگر پروژه های مهم شرکت آب منطقه ای استان است که پیمانکار جدید با تمام توان و تلاش در حال اجرای کار می باشد و در حال حاضر حدود 37درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه وبویراحمد کمبود اعتبارات، افزایش قیمت لوله و سایر اتصالات، وجود معارضان اجتماعی را از دلایل کندی در روند انجام کارها عنوان کرد و افزود: در دوسال گذشته علی رغم این مشکلات، با رایزنی و تشکیل کارگروه های تخصصی با وزیر، استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بسیاری از این مشکلات مرتفع شد و امیدواریم در آینده ای نزدیک، شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه های عظیم آبی باشیم.

همچنین، در این جلسه، عدل هاشمی پور، نماینده مردم شریف شعرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسون انرژی مجلس، با بیان اینکه خدمت به مردم محروم منطقه را از اولویت های کاری خود می دانم عنوان کرد: آنچه باعث خوشحالی و خرسندی مردم می شود اتمام و بهره برداری از این پروژه هاست که دست اندرکاران باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار بندند تا این مهم هرچه زودتر انجام پذیرد.

وی، به مشکلات مطرح شده توسط مجریان طرح و پیمانکاران پاسخ داد و اظهار داشت: برنامه ریزی ها و پیگیری ها برای اجرای طرح ها باید به گونه ای باشد که زمان و فرصت ها مناسب کاری را از دست ندهیم و در این مسیر نیز از همه توان و پتانسیل های موجود بهره برد.

شاین ذکر است که در این جلسه، مهندس ابراهیم جعفری، مهندس عبدالحسین زارعی و مهندس سیروس مکاریان به عنوان نمایندگان مجری برخی از طرح ها، گزارشی را ارایه کردند و در ادامه نیز پیمانکاران و مشاوران، مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح و در خصوص آنها گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.    

کد خبر: 725
  تاریخ خبر : 1397/10/26
 مسئول روابط عمومی
 761
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 14
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 503
  • بازدید دیروز : 2,255
  • کل بازدید : 1,937,552
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 09:11:02
  • شناسه IP شما : 34.226.141.207

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :