|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تقدیر از مدیرعامل و مسئول بسیج کارمندی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

با اهدای لوح سپاس از طرف مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین از طرف مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل و همچنین از مسئول بسیج کارمندی شرکت آب منطقه ای استان، تقدیر شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/12/01

تجلیل از ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

طی مراسمی و با حضور سرهنگ خواست خدایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای استان، تجلیل شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/12/01

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان به مناسبت هفته بسیج

بسیج نهادی انقلابی و مردمی است و از ریشه و بستر جامعه برخاسته و در طول چهل و‌ پنج سال عمر انقلاب اسلامی، نقشی بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های نظام داشته است.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/09/04

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده تیپ 48 فتح

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و فرمانده پایگاه بسیج و مسئول امور ایثارگران این شرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن و گرامی داشت فرهنگ ایثار و شهادت، با حضور در دفتر سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با وی دیدار و گفتگو کردند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/06/19

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران

مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت و به منظور تکریم خانواده شاهد و ایثارگر با حضور در منزل دو تن از کارکنان عضو خانواده ایثارگر این شرکت، از آنان تجلیل کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/06/07

انتخاب مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بسیجیان برتر جهادی

مدیرعامل و مسئول امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بسیجیان برتر جهادی در اجرای برنامه های عمومی و میزهای خدمت جهادی بسیج ادارات و کارمندان استان در سال 1402 انتخاب و با اهدای لوح سپاس از سوی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مورد تقدیر قرار گرفتند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/06/05

بررسی مسایل جامعه ایثارگر و شاهد شاغل در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مدیرکل و تعدادی از معاونین و مدیران بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در شرکت آب منطقه ای استان و برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، مسایل، مشکلات و درخواست های پرسنل عضو خانواده ایثارگر و شاهد شاغل در شرکت آب منطقه ای استان، را بررسی کردند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/05/16

تقدیر از فرمانده پایگاه مقاومت شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با اهدای لوح سپاس، از فرمانده پایگاه شهدای آب شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد بخاطر تلاش در جهت حضور حداکثری در انتخابات 1400 تقدیر کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1400/05/20

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج از بسیجیان فعال در تمامی رسته ها تقدیر و تشکر کرد

  بسیج و امور ایثارگران
  1399/09/08

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ایثارگران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه مشاور امور ایثارگران این شرکت، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل چند تن از کارکنان شاغل شرکت آب منطقه ای عضو خانواده بزرگ ایثارگران، با آنها دیدار کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1399/07/07

تقدیر از فرمانده و اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهدای آب شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

طی مراسمی و با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار حکمتیان، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح و تعدادی دیگر از فرماندهان نظامی استان، از منتخبین جشنواره مالک اشتر در سطح نواحی و استانی، تقدیر شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1399/06/03

پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر نمود.

  بسیج و امور ایثارگران
  1399/02/02

برگزاری نشست ماهیانه حلقه صالحین شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

نشست ماهیانه حلقه صالحین شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و رئیس سازمان بسیج سپاه فتح استان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1398/10/10

درخشش پایگاه مقاومت بسیج شهدای آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره استانی مالک اشتر

پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهدای آب منطقه ای، به عنوان موفق ترین رده بسیج در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1398/05/23

تقدیر از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاسی، از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شرکت آب منطقه ای استان، تقدیر کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1398/05/14

برگزاری دوره اسلحه شناسی در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

دوره اسلحه شناسی برای متربیان حلقه صالحین و بسیجیان، توسط پایگاه مقاومت بسیج شهدای امور آب شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در محل نمازخانه این شرکت، برگزار شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1397/08/28

حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد در مراسم رژه هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس، کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد به صورت دسته جمعی در مراسم رژه ای که با حضور مسئولان استانی، در یاسوج برگزار شد، شرکت کردند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1397/07/01

تقدیر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

در همایش بصیرت سیاسی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون امور اقتصادی استانداری، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان، جانشین سپاه فتح و جمع زیادی از مسوولان استانی برگزار شد، از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و تعدادی دیگر از مدیران استان، تقدیر شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1396/12/19

خدمات شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد ارزشمند و ماندگار است

امام جمعه شهر سیسخت، با حضور در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با تعدادی از مدیران آن، دیدار و گفتگو کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1396/07/12

دیدار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید محسن نیک

در راستای اجرای طرح تکریم خانواده شهدا، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای امور آب و مشاور امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه رییس اداره منابع آب شهرستان بهمئی و معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهید والامقام، عیوض محسن نیک، با خانواده وی، دیدار کردند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1396/06/21

حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت

تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید سید عبدالخالق فرزادیان که در عملیات دستگیری یکی از سارقان مسلح به شهادت رسیده بود، جانفشانی وی را ارج نهاده و تعهد خود را به پیروی از ولایت و ادامه راه شهداء اعلام کردند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1396/06/20

حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر

مدیرعامل و تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر و تجلیل از خانواده های شهدای آزاده و آزادگان استان که در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد، شرکت کردند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1396/03/04

تشریح برنامه های حوزه بسیج خواهران پایگاه مقاومت شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویر احمد

در راستای هماهنگی بیشتر و اجرایی شدن دستورالعملهای ابلاغی و همچنین مرتفع نمودن مشکلات پیش روی در حوزه بسیج خواهران پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همت معاون بسیج خواهران، نشست مسئولان پایگاه مقاومت این شرکت، تشکیل شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/11/20

تقدیر از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، در مراسمی که روز گذشته در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد، با اهدای لوح سپاس، از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای امور آب شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، تقدیر کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/09/23

حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم روز بسیج

به مناسبت گرامیداشت روز بسیج، تعدادی از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در مراسمی که در مصلی شهر یاسوج برگزار شد، حضوری فعال یافتند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/09/23

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده چند تن از شهداء

در هفته بسیج و در راستای تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در منزل چندتن از فرزندان شهید شاغل در این شرکت، از آنان تجلیل کرد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/09/23

نشست صمیمانه فرزندان شهدای صنعت آب کشور با مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

در آستانه برگزاری مراسم بزرگداشت شهید عباسپور و شهدای صنعت آب و برق، نشست صمیمانه فرزندان شهدای صنعت آب کشور با مهندس حاج رسولیها، مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، روز چهارشنبه، هفتم مهر ماه 1395، در محل این شرکت، برگزار شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/07/11

دومین یادواره شهید عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق کشور برگزار شد

با حضور مهندس حمید چیت چیان، وزیر نیرو، سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و نماینده مقام معظم رهبری، مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور و خانواده شهید عباسپور، دومین یادواره شهید عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق کشور روز پنجشنبه در سالن همایش های برج میلاد تهران، برگزار شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/07/10

دومین یادواره شهید عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق کشور، ویژه فرزندان شهدا برگزار می شود.

دومین یادواره شهید عباسپور و پانصد شهید صنعت آب و برق ویژه فرزندان شهدای صنعت آب و برق در هشتم مهر ماه سال جاری در برج میلاد تهران با حضور وزیر محترم نیرو و مسئولین لشکری و کشوری برگزار می گردد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/07/06

نمایش اقتدار بسیج در آغاز هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای امور آب شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد همراه با نیرو های نظامی و انتظامی و بسیجیان جان برکف با اجرای مراسم بزرگداشت 31 شهریور ماه، اقتدار خود و جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

  بسیج و امور ایثارگران
  1395/06/31
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,484
  • بازدید دیروز : 1,549
  • کل بازدید : 1,982,333
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 09:13:43
  • شناسه IP شما : 52.14.253.170

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :