|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شرکت آب منطقه ای سهم مهمی در تحقق شعار سال دارد

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از سد کوثر گچساران، شرکت آب منطقه ای را جزو بازو و محور اصلی تحقق شعار سال و اجرای معنویات مقام معظم رهبری دانست.

  اخبار بازدید
  1403/01/11

بازدید معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره_جراحی از طرح های کهگیلویه و بویراحمد

معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره_جراحی و حوضه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر سه روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، از طرح های آبی در حال بهره برداری و در حال اجرا اعم از مهندسی رودخانه، تعادل بخشی، تاسیسات سد و شبکه های آبیاری در شهرستانهای کهگیلویه، چرام، باشت و گچساران، بازدید و با کارکنان ادارات منابع آب شهرستانهای، کهگیلویه، گچساران و باشت، دیدار و گفتگو کرد.

  اخبار بازدید
  1402/12/19

بازدید نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از سد چمشیر گچساران

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه امام جمعه باشت و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از سد و نیروگاه چمشیر گچساران بازدید کردند.

  اخبار بازدید
  1402/12/05

بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان بهمئی از طرح آبرسانی به لیکک

امام جمعه و فرماندار شهرستان بهمئی به همراه رییس اداره منابع آب این شهرستان از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به لیکک، بازدید و در جریان روند کارها و مشکلات موجود قرار گرفتند.

  اخبار بازدید
  1402/10/18

بازدید معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز زهره-جراحی از سد سقاوه و طرح آبرسانی به لیکک و حومه

معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز زهره-جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح سد سقاوه شهرستان مارگون و طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه در شهرستان بهمئی، بازدید و با عوامل اجرایی این طرح ها گفتگو و روند اجرایی و مشکلات موجود را بررسی کردند.

  اخبار بازدید
  1402/10/06

بازدید معاون حوزه آبریز زهره- جراحی از سد سرپری شهرستان کهگیلویه

معاون مهندسی و تجهیز منابع مالی حوضه آبریز زهره-جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه معاون امور عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از سد سرپری در شهرستان کهگیلویه بازدید و جهت بررسی مشکلات و روند اجرایی آن، با دست اندرکاران و عوامل کارگاهی این سد، تشکیل جلسه دادند.

  اخبار بازدید
  1402/10/05

ورود جدی و قاطع دادستان بهمئی به طرح آبرسانی به لیکک

دادستان بهمئی در بازدید از بخشی از مسیر طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر، جهت رفع معارضات محلی این طرح، ورود جدی و قاطع نمود و نسبت به کم کاری احتمالی از سوی هر دستگاه اجرایی یا افراد حقیقی، تذکر داد.

  اخبار بازدید
  1402/09/12

تقدیر نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اقدامات شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت روز جمعه به همراه تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از طرح های آبی شهرستان های گچساران و باشت شامل فاز اول و دوم آبرسانی به اراضی امامزاده جعفر(ع) و خان احمد، آبرسانی به اراضی لیشتر، آبرسانی به اراضی تنگ انگشترک و طرح پدافند غیرعامل و ریزش برداری سد کوثر، بازدید و از نزدیک با عوامل اجرایی آنها گفتگو و در جریان مشکلات و روند اجرایی آنها قرار گرفت.

  اخبار بازدید
  1402/09/11

دیدار رییس حوزه آبریز کارون بزرگ با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد

رییس حوزه آبریز کارون بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران و دو تن از معاونین و کارشناسان این حوزه در سومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرعامل و برخی مدیران شرکت آب منطقه ای با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد، دیدار و در خصوص ضرورت ها و زمینه های همکاری و مسایل موجود بخش آب این استان، گفتگو و تبادل نظر کردند.

  اخبار بازدید
  1402/08/10

سد تنگ سرخ بشار جزو اولویت دارترین طرح های وزارت نیروست

رییس حوزه آبریز کارون بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه مدیرعامل و برخی معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته از جبهه های مختلف کاری سد تنگ سرخ یاسوج، بازدید و با عوامل اجرایی این طرح جلسه ای برگزار و در خصوص مشکلات و موانع موجود، گفتگو و هم اندیشی صورت گرفت.

  اخبار بازدید
  1402/08/09

بازدید رییس حوزه آبریز زهره_جراحی از طرح های شهرستان کهگیلویه و بهمئی

رییس حوزه آبریز زهره_جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران در دومین روز از سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرعامل و برخی معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای از طرح های در دست اجرا، شامل آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده و تامین آب اراضی دهدشت غربی در شهرستان کهگیلویه و طرح آبرسانی به لیکک در شهرستان بهمئی، بازدید و مسایل و مشکلات آنها را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  اخبار بازدید
  1402/07/26

با حضور رییس حوزه آبریز زهره-جراحی، مشکلات و مسایل طرح های آبی گچساران و باشت بررسی شد

رییس حوزه آبریز زهره- جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از طرح های مهم آبی در دست بهره برداری و در حال اجرای شهرستانهای گچساران و باشت، بازدید و از نزدیک در خصوص مسایل و مشکلات موجود آنها، گفتگو و هم اندیشی کردند.

  اخبار بازدید
  1402/07/24

بازدید معاون توسعه و تجهیز مالی حوضه زهره جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران

معاون توسعه و تجهیز منابع مالی حوزه زهره جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، جهت بررسی و رفع موانع و مشکلات موجود، از طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده و روستاهای مسیر، بازدید کرد

  اخبار بازدید
  1402/02/20

بازدید معاون توسعه و تجهیز مالی حوزه زهره جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران از طرح آبرسانی به لیکک

معاون توسعه و تجهیز منابع مالی حوزه زهره جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران جهت بررسی و رفع موانع و مشکلات موجود، به همراه تعدادی از مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مدیران و مسئولان شهرستانی از طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای مسیر از سد کوثر، بازدید کرد.

  اخبار بازدید
  1402/02/19
معاون اجرایی رییس جمهور:

طرح ساماندهی رودخانه بشار یاسوج در سفر دوم ریاست جمهوری دیده خواهد شد

معاون اجرایی رییس جمهور در دومین روز سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد، به همراه استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان این استان، صبح امروز از محل طرح ساماندهی رودخانه بشار، بازدید کرد.

  اخبار بازدید
  1402/02/10

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از سد و نیروگاه چم شیر

معاون اجرایی رییس جمهور در سفر به کهگیلویه و بویراحمد و در بازدید از سد و نیروگاه چم شیر، گفت: بهره‌مند شدن ۱۴۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر از مزایای سد چم شیر است.

  اخبار بازدید
  1402/02/09

بازدید معاون حوزه آبریز کارون بزرگ از سد تنگ سرخ یاسوج

بازدید و جلسه ای جهت بررسی روند اجرایی و مشکلات طرح سد تنگ سرخ یاسوج با حضور معاون طرح و توسعه حوزه آبریز کارون بزرگ شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و عوامل اجرایی طرح در محل کارگاه، انجام گرفت.

  اخبار بازدید
  1401/11/19

بررسی موانع و مشکلات ساخت سد تنگ سرخ با حضور معاون قرارگاه خاتم الانبیا

با حضور معاون و مدیران قرارگاه خاتم الانبیا و مدیرعامل، معاون طرح و توسعه و تعدادی دیگر از مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و عوامل مشاور، جلسه ای جهت بررسی روند اجرایی و موانع و مشکلات پروژه ساخت سد تنگ سرخ یاسوج در محل کارگاه این سد، برگزار شد

  اخبار بازدید
  1401/10/23

بازدید رییس حوزه آبریز زهره -جراحی از طرح های آبی کهگیلویه و بویراحمد

رییس حوزه آبریز زهره-جراحی و حوزه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، از برخی از طرح های مهم آبی این استان، بازدید و با تعدادی از مسئولان شهرستانی و عوامل اجرایی این طرح ها، جلساتی را برگزار کرد

  اخبار بازدید
  1401/08/17

بازدید معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران از سد تنگ سرخ یاسوج

معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران روز گذشته به همراه مدیران عامل شرکت های آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و فارس و تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت ها، از سامانه انتقال و ساختگاه سد تنگ سرخ بشار یاسوج، بازدید و در جریان روند کارهای آن قرار گرفت.

  اخبار بازدید
  1401/04/25

گزارش تصویری بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از سد تنگ سرخ یاسوج

بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از سد تنگ سرخ یاسوج

  اخبار بازدید
  1401/04/14
رییس مجلس شورای اسلامی:

اولویت در طرح سد تنگ سرخ بویراحمد، رفع مشکل تملک اراضی مردم است

رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در آغاز سفر یک روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، از محل ساخت سد تنگ سرخ بازدید و در جریان روند اجرایی آن قرار گرفت.

  اخبار بازدید
  1401/04/14

روند اجرای سد تنگ سرخ بویراحمدکند است

رئیس کمیسیون تخصصی عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید روز دوشنبه ازسد تنگ سرخ یاسوج گفت: روند آهسته اجرایی طرح سد تنگ سرخ بویراحمد پس از گذشت ۹ سال رضایت بخش نیست.

  اخبار بازدید
  1401/04/14

بازدید مدیرکل مدیریت بحران شرکت منابع آب ایران از سد کوثر گچساران

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن بازدید از سد کوثر گچساران، جلسه ای را با مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص مسایل این سد، برگزار کرد.

  اخبار بازدید
  1401/03/25

بازدید نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از طرح طرح آبرسانی به شهر لیکک

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار بهمئی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از پروژه طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای مسیر بازدید کردند.

  اخبار بازدید
  1401/03/18
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

آبگیری سد تنگ سرخ در سال 1402/ بیش از 900 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل این سد نیاز است

معاون امور عمرانی استاندار و مدیران عضو کارگروه امور زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد از سد تنگ سرخ یاسوج بازدید و در خصوص بررسی مشکلات و رفع موانع اجرایی این سد بزرگ، تشکیل جلسه دادند.

  اخبار بازدید
  1401/01/24

قدردانی مسئولان استانی و کشاورزان بخش کبکیان از شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلیویه و بویراحمد، نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از محل سد تنظیمی چیتاب، تاسیسات و شبکه آبیاری آن در شهرستان بویراحمد، بازدید و از اقدامات شرکت آب منطقه ای استان، قدردانی کردند.

  اخبار بازدید
  1401/01/19

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دو نماینده مجلس از سد کوثر گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه دو تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از سد کوثر در شهرستان گچساران، بازدید کرد.

  اخبار بازدید
  1401/01/10

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با خانواده های شهید شاغل در این شرکت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران خود، در راستای تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل تعدادی از خانواده های شهید و ایثارگر شاغل در این شرکت، با آنها دیدار و با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

  اخبار بازدید
  1400/08/09

بازدید رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از چند طرح آبی در کهگیلویه و بویراحمد

رییس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، به همراه تعدادی از مدیران و مسئولان عالی رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد، از چند طرح و پروژه از جمله طرح آبرسانی به چهار شهر (دهدشت، چرام، سوق و لنده) و همچنین طرح آبرسانی به اراضی دهدشت غربی در شهرستان کهگیلویه، بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آن قرار گرفتند.

  اخبار بازدید
  1400/08/03
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 11
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,197
  • بازدید دیروز : 1,246
  • کل بازدید : 1,980,497
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 09:13:43
  • شناسه IP شما : 18.224.38.3

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :